piątek, 23 listopada 2012

Liebster award

Witam wszystkich serdecznie ;) Niestety (okrzyk radości czytelników) nie jest to kolejny rozdział. Mam zaszczyt jednak ogłosić, że zostałam nominowana przez Mię (http://sk-new-story.blogspot.com/) do Liebster Award.

Blog nominuje się za ogólnie "dobrze wykonaną robotę". Autor bloga odpowiada na 11 pytań i zadaje kolejnych 11 - kolejnym 11 osobom ;) W moim przypadku jednak tych osób będzie mniej, gdyż po prostu nie orientuje sie na tyle dobrze w blogsferze. Nie można nominować tego, kto nominował ciebie.


1. Kogo podziwiasz?

W pisaniu czy w życiu? Jeśli chodzi o pisanie, jest to James Patterson - uwielbiam jego styl. Jeśli chodzi o życie, to podziwiam moich rodziców, za to, że z tak wielu sytuacji potrafią wyjść obronną ręką, za miłość, jaką darzą mnie i moją siostrę pomimo tak wielu błędów z naszej strony i za to, że zawsze mogę znaleźć w nich oparcie.
2. Którego bloggera chciałbyś/chciałabyś spotkać w realu?
O rany. Trudne pytanie, biorąc pod uwagę, ze nie znam zbyt wielu. Myślę, że właśnie Mię, przez wzgląd na nasze daaaawne rozmowy na gg ;3
3. Jaki gatunek filmowy lubisz?
Filmy muzyczne. Wiele mogę się z nich dowiedzieć o tym, co jest moją pasją ;)
4. Ulubiony cytat?
"Cuda chodzą parami,
w siedmiomilowych butach
nie legitymują się dokumentami
Czy ty wierzysz w cuda?" - Krzysztof "Grabaż" Grabowski <3
5. Kiedy zacząłeś/zaczęłaś pisać opowiadania?
Oooo rany. 9-10 lat? Coś w ten deseń. Pamiętam, że pierwsze było o Hermionie i Ginny, pisane z Ayame. Był tam pamiętny mecz quidditcha Dumbledore - Voldemort, postanie z HP słuchające Gosi Andrzejewicz i wiele innych ekscesów XD
6. Jesteś raczej spokojny/a czy wybuchowy/a?
To zależy przy kim. Jeżeli nie znam dobrze danej osoby, jestem raczej spokojna, ale z przyjaciółmi to już caaałkiem inna sprawa :3
7. Jak spędzasz wolny czas?
Piszę, gram na gitarze, tańczę (jak nikt nie patrzy!), spotykam się z przyjaciółmi. Zwyczajnie ;)
8. Jakie masz plany na przyszłość?
No to teraz zacznie się litania: ZDAĆ egzamin zawodowy (co wcale nie jest takie proste), pójść na studia (architektura krajobrazu, reżyseria dźwięku, polonistyka, lotnictwo), napisać parę bestsellerów, zdobyć nagrodę Nobla,w międzyczasie wyjść za mąż za mężczyznę którego kocham, mieć czwórkę dzieci i domek na skraju lasu, zostać gwiazdą rocka, sprzedawać buty w Krakowie... dużo tego ;)
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Są wypisane powyżej :3
10. Co najbardziej sobie cenisz u innych ludzi?
Dobroć. Ostatnio zauważam, ze coraz mniej osób dba o uczucia innych.
11. Ulubiony aktor?
 Colin Firth

Nominuję:
1. Allecto z bloga http://audire-ad-cor.blogspot.com/
2. Salvio Hexię (tak się to odmienia? ;) ) z http://gra-w-milosc.blogspot.com/
3. Oraz drugi blog Mii http://lapa-syriusz-black.blogspot.com/

Pytania ode mnie:
1. Co jest dla Ciebie inspiracją?
2. Jak pisanie wpłynęło na Ciebie, Twoją osobowość, życie?
3. Która książka według Ciebie ma moc zmieniania człowieka?
4. Kto jest dla ciebie autorytetem?
5. Jakiej muzyki słuchasz?
6. Co jest dla ciebie ważne?
7. Czego nie lubisz w ludziach?
8. Twoje hobby?
9. Ulubiona postać z HP i dlaczaego? ;> (w końcu nominuję same blogi potterowskie)
10. Gdzie znajdujesz spokój, ukojenie nerwów?
11. Najfajniejsza rzecz, która cie spotkała?

Uff... to by było na tyle ;)
 Nowy rozdział powinien pojawić się na początku grudnia. A teraz do roboty, kochani ;p

3 komentarze:

  1. O Matko Boska Częstochowska jetsm aktulanie na zawodach w kosza i niemam na nic czasu ale jak to zobacyzłam to mnie zatkało ja nominowana to dla mnie zaszczyt naprawdę . A z notką było tak że koleżanki mi sie dobrały do laptopa i postanowiły dopomóc mojemu blogowi wysyłajac niedokoniczony rozdział z góry przepraszam . A na pytania mam odpowiedizeć na własnym blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, te nasze opowiadania na blogu o Hermionie i Ginny, ty, do teraz istnieją nasi zbawcy! Hahhaahah ;P

    OdpowiedzUsuń